Dagen min fram til nå.

 

 

 

Jeg starter alltid dagen med en kaffe kopp og en røyk før frokost, noen vil vel si at jeg ikke skulle ha røkt men det er vel min sak og ikke deres. Så ringte venninnen min for hun trengte noe i butikken, var vel ikke bare for at hun trengte noe i butikken hun ønsket seg noen å pratet med tenkte jeg og der hadde jeg helt rett i tankene mine. Hun ønsket også selskap og noen å prate med, å det er godt for meg også for da kommer jeg meg ut på tur jeg også å får noen å prate med i samme slengen for det er det ikke så mye av ellers.

 

Jeg gikk opp og fikk handlet for henne og litt til meg selv også, jeg har jo igjen en del på matbudsjettet ja hele hundre kroner så da kommer det godt med når jeg mangler noe.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Din sak at du røyker ja, men det koster veldig mye penger. Du har dårlig råd sier du. Men igjen….ditt valg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg