Dagen kommer og dagen går.

 

 

 

 

Ja dagene kommer og går tiden flyr i rekordfart, men det gjør ingenting for jeg har noe som jeg ser veldig fram til. Har ordnet litt til jeg skal reise og det er ikke noe mer spennende enn at jeg har kjøpt ett slikt reise sett med flasker til shampo og slike ting som man må ha med seg, er mer å få orden på så det er nok å henge fingrene i men det er morsomme ting en ting er godt jeg har og det er koffert håper den bare er stor nok for de er dyre i innkjøp. Er ikke ofte jeg er ute å reiser så jeg har jo ikke hatt brukt for stor koffert, men jeg har to en veldig liten og en ett hakk over den.

 

Ellers så har dagen fortonet seg som en helt vanlig dag, bortsett for at det har vært rått og kaldt det kjennes i alle fall kaldt ut men det har jo vært 10 grader ute.

 

Nå er kvelden her og snart Kompani Lauritsen og farmen som må sees, jeg skal også se på litt sport er jo mye fotball i dag også.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det er veldig fint å ha noe å se fram til, jeg koser meg med å finne fram det jeg skal ha med meg og ordne det jeg tror jeg trenger.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg