Dagen kom og dagen gikk.

 

 

 

I dag så startet jeg dagen med å betale en regning som skulle ha vært betalt på lørdag men da trekker de jo ikke regninger i banken, og så var det bare å komme seg i butikken etter mye planlegging i går så fikk jeg alt jeg trengte innunder budsjettet så da skal jeg ikke klage for mat er jo blitt dyrt nok nå mener jeg da.

 

Så var jeg ute og gikk en lang tur på vei hjem så ringte venninnen min så jeg gikk opp til henne, der ble det kaffe og en time med skravling noe som er veldig koselig for både henne og meg var også oppe i butikken for henne også sånn at hun fikk i hus det hun trengte.

 

Og så vil jeg takke dere alle som har bidratt på spleisen min, er jo nesten i mål så tusen takk alle sammen. Linken til spleisen legger jeg til her : https://spleis.no/project/222790  er ingen som tvinger noen jeg deler den en gang til i tilfelle noen vil, nå er det siste gangen jeg legger ut denne linken sånn at det ikke blir for mye mas om den.

 

Lag dere en kjempefin kveld. Her skal det bli sommerhytta og litt til på tv.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg