Dagen kom og dagen gikk.

 

 

 

 

Dagen startet med en kjølskapsgrøt med havregryn og byggryn det syntes jeg er godt og mettende, da slipper jeg å lage mat på en stund har enda ikke laget meg middag. Så nå skal jeg slenge litt pytt i panne i stekepanna, så kan jeg spise middag før eller under fotballkampen mellom Bodø glimt mot Dinamo Zagreb  håper Bodø Glimt vinner og går videre i Champions League. Er mange år siden ett norsk lag har blitt med i den Champions League jeg kan i alle fall ikke huske det sånn helt, selv om det er Rosenborg jeg heier på her i Norge så er det Bodø Glimt jeg heier på i kveld.

 

Så har det vært en lang tur i skog og mark i dag også, i dag brukte jeg skogen jeg brukte som treningssenter det er deilig det for trærne beglor meg ikke for de kan jo ikke se så vit jeg veit.

 

Nå skal jeg avslutte sånn at jeg klarer og steke ferdig middagen min, for nå først er jeg sulten er vel kanskje dumt å spise seg mett så sent på kvelden. Men det driter jeg i for nå er jeg sulten som en ulvunge.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg