Dagen i dag.

 

 

 

Dagen startet med at jeg nesten ikke kom meg opp av senga, smertene var så sterke at jeg trodde jeg skulle dø så vondt var det hver gang jeg prøvde å få beina ned på gulvet så skreik jeg rett ut.

 

Tok fem timer før smertelindringen min hjalp meg litt, så det har ikke vært noen fin morgen. Etter de begynte å virke så gikk jeg en tur opp til venninnen min for hun ringte og lurte på om jeg kunne handle for henne, det er noe jeg gjør med glede så satt vi og skravlet over en kopp kaffe.

 

Når kvelden kom så skreiv jeg ett innlegg og reklamerte for en nettbutikk som jeg har ett samarbeid med, ja det var den lille overraskelsen min i dag ja jeg har meldte min interesse for ett samarbeid med nettbutikken til Mette Ask. Hun har så mye fint, innlegget ligger under dette innlegget så bare ta en titt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Det er så koselig å lese bloggen din, den er så fri for uro og “støy”, ja ble jo litt da, men sånn er det jo når en “stikker hodet fram”.
      Så kjekt å lese at du kunne kose deg med noe ekstra godt , taco, det er jo sånn vi har til hverdags, så får litt klump i halsen av at du ikke har så mye å rutte med .
      Tror det er mye fattigdom i vårt land, men det virker som du tross alt er ganske fornøyd, du skriver om dagliglivet sånn det er for deg, det er koselig lesing, synes jeg! Og jeg sier ikke at du er fattig altså, men virker som det går akkurat rundt uten at du kan unne deg noe ekstra. Håper du får igjen litt på skatten da!

      1. Tusen takk.

        Ja ble litt forrige uke etter det ene innlegget, men sånn blir det noen ganger.

        Ja jeg koste meg virkelig i helgen med taco kan ikke gå utenfor budsjettet da går det galt.

        Det går akkurat rundt. Får igjen på skatten får bare vente og se når de kommer.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så leit at du våknet med store smerter.
      Veldig enig med Britt om at det er koselig og lese bloggen fin.
      Ikke så mye hokus pokus og fiksfakseri.
      Ønsker deg en fin dag videre.

      1. Ja det var ikke mye godt men det gir seg etter noen timer.

        Takk for at du syntes det.

        Nei her er det rett på sak, mitt liv er ingen dans på roser.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg