Dagen i dag var bra den.

 

 

Ja så er denne dagen snart over, jeg kan si at denne dagen har vært fin selv om jeg var veldig nervøs og grudde meg på morgenen i dag. Alt gikk kjempefin og jeg har skrevet meg på flere aktiviteter utover, det blir spennende å se hva de aktivitetene går ut på for det sto det ikke så mye om.

 

Vi hadde slik spørre konkurranse det syntes jeg var moro og være med på, klarte meg veldig bra så det er moro å se at jeg hadde en del kunnskap igjen og ikke glemt alt jeg har lært.

 

Etter fem timer så gikk jeg hjemover så at venninnen min  hadde ringt , jeg ringte henne opp igjen og hun lurte på om jeg hadde hatt det bra hun lurte på om jeg ville komme innom til en koppkaffe. Jeg gikk opp til henne for det er alltid like koselig, var også oppe i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte i dag.

 

Så fikk jeg melding at det var kommet en pakke i posten, jeg gikk hjem og hentet trillebagen for jeg viste om den pakken og viste også at den var tung. Og i den pakken var det mye fint, som kommer godt med og mange fine bøker som jeg gleder meg til å sette i gang med og mye annet som jeg ble kjempe glad for. Var fra en leser og den leseren har jeg hatt kontakt med og takket.

 

Så lagde jeg litt mat var faktisk litt sulten, ble i dag asparges suppe det var godt ble veldig mett av den.

 

Nå ser jeg på tv og slapper av.

 

 

Lag dere en fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Så godt å høre at det gikk fint og du hadde det bra på mestringssenteret.Gleder meg til å høre om aktivitetene du har meldt deg på,blir spennende for deg Aud Marit.Må også være godt å ha noe å gå til som en syns er fint og faktisk gleder seg til.Du er ei tøff dame,stå på.Ha en fin kveld. Ja og lykke til med hekle kurset du har meldt deg på.

      1. Det var ett sted som jeg skulle ønske jeg viste om før nå, for jeg har faktisk savnet og ha noe å gå til og treffe nye mennesker. Ja kan ikke skrive så mye om det før jeg faktisk har vært der på de kursene, jeg gleder meg til å lære å hekle det kan jeg spørre om når som helst om noen kunne hjelpe meg i starten.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var ikke så skremmende som jeg trodde ble inkludert med en gang, gikk ett eller to minutter så var det full fart.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. Dagen i dag har vært rolig og det er godt etter en dag med fullt program. Det var utrolig fin dag i går.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var en kjempefin og aktiv dag i går, i dag har jeg slappet av en del med en bok godt innunder ett teppe.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Herlig å lese at du var så fornøyd med dagen i går, og alt gikk fint. Hentet pakke og fant noen flasker som man kan pante. Det er gøy å hekle og med dagens heklekroker gjør det ikke vondt for fingrene. En rivende utvikling på den fronten. Ha en fin torsdag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det ble en kjempefin dag, med mange gode samtaler og mye fint og gjøre. Fant fem flasker som jeg sparer opp til det blir litt flere, og da kan jeg pante dem for for de fem så blir det ti kroner. Ja de er mye bedre disse heklekrokene så jeg for de som var for noen år siden var tynne som nåler. Torsdagen min har vært litt mer avslappende, sittet i sofaen og lest i ei bok pakket meg inn i ett pledd.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Så glad for å høre at dette var veldig positivt.
      Så godt og ha noe å glede seg til og se frem til.
      Masse lykke til videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg