Dagen i dag til nå.

 

 

 

Det har vært en kjempevarm og fin dag i dag, men natten var også veldig var så det ble en liten eller ingen søvn. Jo da jeg sovnet klokken 05.00 og sov til klokken 11.00, det gjør ikke noe om jeg sov til langt på dag for jeg forsømmer jo ingen annen enn meg selv.

 

Det var faktisk en telefon fra venninnen min som vekket meg, og det var jammen bra at hun ringte og jeg gikk opp til henne og fikk handlet inn litt i dag også. Og vi satt og skravlet om alt og ingenting over en kopp kaffe, er godt å ha sånne som henne så jeg har i allefall en å prate med.

 

Jeg har vært og badet i dag også og det var kjempedeilig å få avkjølt seg, men må jo dusje i kaldt vann når jeg kommer hjem for da er jeg så varm at det er ubehagelig. Ja jeg dusjer i kaldt vann for å avkjøle meg, høres vel litt brutalt ut men det er faktisk deilig.

 

Nå skal jeg bare slappe av og gjøre ingenting, har skrevet meg opp til klesvask i morgen vi har felles vaskekjeller så man må skrive seg opp.

 

I posten i dag så kom det en stor konvolutt med en utfordring fra bloggeren Frodith, må tenke litt ut hvordan jeg skal gjøre det så innlegget kommer i løpet av helgen. For jeg må jo få det til noe veldig moro, da må jeg finne barnet i meg mer får dere ikke vite i dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Jeg skal få til noe men alt tar tid i denne varmen, hodet er ikke med i varmen så det er grunnen til at jeg er så treg. Men det kommer noe i kveld eller i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg