Dagen i dag til nå.

 

 

 

 

Startet dagen med frokost og en varm kopp kaffe en fin start på dagen,  det var kjempe fint vær sol fra skyfri himmel det var det klokken 06.45 men senere ble det litt skyer og en del vind. Etter frokost så var det ut på tur, ja jeg fant noen flasker hvor mye det ble veit jeg ikke skal ikke pante før på mandag. Da skal jeg sette inn alle spare pengene små myntene inn på konto, det har blitt en rutine akkurat det.

 

Fikk en kommentar i dag om hvordan det gikk med røyke slutten, har ikke rørt en røyk siden starten av februar det er så deilig å slippe den kistespikeren som jeg kaller siggen/ røyken. Faktisk så har det ikke vært noe savn heller, er gøy å se hvor mye jeg sparer på det og hele tiden ha noen kroner på brukstkontoen min ved ukeslutt.

 

 

Det er jo på grunn av at jeg har muligheten til å belønne meg selv med å kunne spare til en Spania tur, ja det er faktisk en belønning til meg selv for at jeg har klart å slutte å røyke og da syntes jeg at jeg fortjener det.

 

Nå skal jeg slappe av med tv og litt mat nå på kvelden, det er også noe jeg syntes jeg fortjener.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

10 kommentarer
    1. synes det er kjempefint du belønner deg selv med en Spania-tur. Det er jo sånt man KAN gjøre da, når man slutter å røyke. Slutter å brenne opp penger… 🙂 Du er flink, og det blir sikkert supert i Spania 🙂

      1. Ja det spares mye på å ikke brenne opp pengene, så her spares det en fast sum i uka så da i enden så kan man unne seg en tur til Spania.

        Det blir helt supert å komme dit igjen, blir nok flere opplevelser som jeg kan unne meg nå utover.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det kan jeg jo gjøre, veit ikke helt hva kvoten er nå er det ikke fem pakker. Vi snakker om det senere, jeg gjør det gjerne.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

            1. Jo jeg leste det på toll etatens sine sider på kvoter det er lov med 5 sigarett pakker.

              Ønsker deg en kjempefin dag.

              Klem fra meg til deg.

    2. Er så herlig å lese at det ikke er noe savn etter røyk når man har sluttet. Når du satte deg mål da blir du fokusert på det målet. Nemlig å spare og Spania tur. Hurra. Heier på deg vet du.
      Her skinner sola, og påskeutfarten startet nok i går for mange. God påske og klem til deg fra meg.

      1. Da jeg bestemte meg for at det var slutt på røyken satte jeg meg målet som var å spare til opplevelser og ikke minst denne Spania turen, og det er bare det som står i hodet på meg nå spare mest mulig.

        Takk så mye.

        Her er ikke solen dukket opp enda i dag kommer nok etter hvert, å ja det er startet på påsken nå jeg skal ha by påske som jeg pleier påske er bare en lang helg. De som er sånne snø elskerenes store utflukts dager, jeg skal bare ta det helt med ro her i byen.

        Ønsker deg en kjempefin dag og en riktig god påske.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg