Dagen i dag sånn som den ble.

 

 

 

I dag ble det en våt dag men jeg var på tur og fant to tomflasker, kom meg hjem følte meg så våt at en skulle tro at jeg hadde badet i elva uten å ha gjort det da. Er jo ikke noe annet å gjøre enn å bytte klær og kroe seg i sofaen med en varm kopp te og se på tv, var ikke akkurat det mest spennende som gikk på tv så jeg sovnet og ble vekket av at telefonen ringte. Det var ei fra mestringssenteret som lurte på om jeg ville være med henne på kafe, det måtte jeg takke nei til for det hadde jeg ikke nok penger til å gjøre. Så spurte hun om jeg ville være med på julebord til helgen, men det sa jeg nei til for det kostet for mye sånn er det bare 500 kroner er for mye å betale for ett julebord og så syntes jeg at det er for tidlig med julebord første helgen i november.

 

Nå er det bare å slappe av og se på tv nå er det i alle fall noe å se på, jeg er ikke storforlangende når det gjelder tv program i morgen starter håndball EM for jentene våres det er faktisk ei fra Kongsberg med på laget og hun har etternavnet Breistøl tror jeg det er husker ikke helt.

 

Fytti rakkeren som det regner nå godt at jeg ikke skal ut igjen nå, for nå er det utrolig mørkt og masse regn så da hadde jeg blitt veldig våt og det gidder ikke jeg nå haha.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du skriver stadig at du kommer hjem klissvåt. Har du ikke skikkelig regntøy eller i det minste en paraply?

    2. Kan noen ganger skje at det er flott vær i det man går, og plutselig kan det hølje ned. Det har jeg opplevd sjøl. Blir man veldig våt da er det godt og komme hjem og få på seg tørre klær. Gikk bra på sykehuset, men resultatet vet jeg ikke ennå. Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Denne uka har det skjedd flere ganger, å jeg er jo ikke ute en time eller to men kanskje fire fem timer så da kan det jo begynne å regne i mellom tiden. Ja blir man veldig våt så er det bare å komme seg hjem og få på seg tørt tøy. Bra at det gikk bra på sykehuset tar vel litt tid å få resultatet. Her blir kvelden kjempefin for nå er håndball EM for kvinner startet, så her blir det veldig mye håndball om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg