Dagen i dag pluss litt til.

 

 

 

I dag så startet dagen inne på nettbanken måtte sette inn en regning som har forfall snart sånn at den blir betalt, deilig med alt som er gjort så trenger jeg ikke å tenke på den før det kommer en ny en neste måned.

 

Så var det bare å få i seg litt mat før dagen startet for fullt noe den gjorde ganske så fort etter frokost, for da ringte venninnen min hun ønsket noen å prate med og hjelp til handling det er noe jeg aldri sier nei til en liten prate stund og en kaffekopp eller to. Er så godt med slike som ikke tar det så høytidelig, der kan jeg komme som jeg er både hva jeg har på meg og hvordan psyken er. Den er sånn passe bra om dagen den psyken, ja den kunne ha vært bedre men sånn er det bare.

 

Så gikk jeg ned på lågendalsmuseet og koste meg med å sitte å se på dyrene som lever glade dager, der er det så rolig og fredelig bare sitte å se utover byen behøver ikke tenke på noen verdensting en liten stakket stund.

 

Så gikk jeg meg en tur og tittet handlet ingen verdensting bare tittet i vinduene, det er så fint å bare se men ikke handle det hadde jeg ikke kunnet gjort heller så sånn er det. Da fikk jeg slått ihjel litt tid i dag også, fant noen flasker i samme slengen så jeg tjente 8 kroner ved å stå å titte i vinduene på butikker nede i byen det er kjekkere enn å bruke penger pleier jeg å si da.

 

Lag dere en fin ettermiddag og kveld, her blir det snart middag fiske burger med salat.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. For et koselig, fredelig bilde av kuene. God sommerstemning 😊 Fikk sett bittelitt selv – som passasjer i bilen i dag – på vei til og fra en timeavtale. Godt det, når tilværelsen i månedvis av gangen, kun er hjemme. Fortsatt god sommer 😊

      1. Ja det var ett øyeblikksbilde full av stemning. Godt at du kom deg ut litt selv om det var i bil, skulle ønske du kom deg mer ut om så ut i hagen. Ønsker deg en kjempefin sommer også.

        Klem fra meg til deg.

    2. Flott og fredelig bilde. Her har jeg omtrent svetta i denne varmen. Er jo ikke vant til 31 grader som vi hadde i vogna i går. Fikk sove godt i natt for da var alle vinduer åpne. Men er meldt regn i ettermiddag, og kan hende lyn og torden. Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld. Klem til deg fra meg.🥰

      1. Takk for at du syntes det. Ja det var varmt oppe hos dere i går så jeg, 31 grader er jo utrolig varmt det hadde jeg også svettet noe veldig i den varmen. Jeg har hatt trøbbel med å sove i denne varmen, selv med gjennomtrekk. Regn og varme temperaturer betyr torden og lyn huff jeg hadde håpet at vi kunne sluppet det men slik er det bare med sommer og varme.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg