Dagen i dag, kveldskos.

 

 

 

Har ikke gjort så mye mer enn å gå tur med Elvis, ja jeg har jo gjort noen helt vanlige husarbeidssysler som å støvsuge og vaske leiligheten og vaske kopper og ikke minst vasket klær men det er jo helt vanlige oppgaver for en husmor så det pleier jeg ikke skrive så mye om til vanlig.

 

Hadde ikke varm mat til middag da tok jeg meg en salat, det var godt med noe enkelt til middag. Tok og laget meg en enkel kveldsrett som jeg laget av masse forskjellige rester og når du er vegetarianer så er det mye godt du kan lage av åpne bokser med kikerter, linser, bønner og hakkete tomater og jeg hadde en wokblanding som jeg laget en kjempe god middag/ kveldsmat.

 

Nå sitter jeg og ser på at Silje som hjelper Mia Gundersen med økonomien hennes, som ikke ser så enkelt ut men det ser ut som det kan gå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg