Dagen i dag kort oppsummert.

 

 

 

Dagen startet som den pleier ja og komme seg på badet og gjøre meg i stand og få på meg fillene, så var det frokost og en kopp kaffe eller tre og lese noen blogger som jeg har fulgt i mange år og noen nye.

 

Så var det bare å gjøre seg klar til kafe besøk sammen med to damer, de damene er to koselige damer fra barnevernet ja dere leste  riktig. Etter det kafe besøket så gikk jeg opp til venninnen min, hun ringte meg da jeg var halvveis opp til henne. Der ble det en kopp kaffe og litt mer skravling men denne gangen så var det ikke noe tema, bare pratet om alt og ingenting det er så deilig og bare prate for det er ikke ofte jeg har hatt en dag med så mye folk rundt meg. Var også oppe i butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for helgen, det ble mer skravling når jeg kom ned igjen fra butikken. Så gikk jeg hjem og fikk satt på en vaskemaskin nede i vaskekjelleren, har skrevet meg opp til søndagen også for jeg hadde vist mer som måtte vaskes sånn at jeg får alt unna alt som er gjort er deilig.

 

Selv skal jeg ikke i butikken før på mandag morgen liker best og handle på morgenen for da er det ikke så veldig mye folk i butikken, skal skrive handleliste i løpet av helga så jeg får med meg alt jeg trenger.

 

Formen er ikke helt på topp i kveld men det går vel over etter hvert, halsen er hoven og tett har også en hodepine som nesten ikke er til å holde ut men men slik ting er jo ting som går over så det er ingen krise. Det er de tankene som er verst men da du har så vondt i hode at det føles at det er vondt og tenke, tannverken er det verre med men den får jeg bare leve med har tre tenner som har funnet ut at nå ville de ikke mer så de knakk bare det er også noe jeg får leve med.

 

Nei nå får det være nok om meg for i dag, så lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Takk det ble en veldig sosial dag, kjenner det på kroppen i dag så i dag blir det en rolig dag. Blir en tur ut og ikke noe mer enn det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg