Dagen i dag hva så.

 

 

 

Har gått tur og alt vokser og gror, nytt løv begynner og vise seg på trærne og hestehovene kommer opp av bakken. Ja nå er det vår å ikke noe annet, det livner nå i lunder og det løves i eng. Jeg skal nå sette meg ned å male litt, få tankene mine ut på et lerret og bare la verdenen rundt meg bare være der å jeg være ett annet sted.

 

For alle de tankene jeg har på en dag som denne er ikke gode, skal ikke plage dere med dem men de er vonde så mye kan jeg si. Det er ikke godt å være meg om dagen, smerter i kroppen og mange smerter i hodet ja psyken er ikke der den skulle vært om dagen. Skal avbestille timen hos psykologen neste torsdag for den har jeg ikke råd til å gå på, så jeg skal bruke den dagen også til å male i stede for har ikke så mye annet å gjøre.

 

Dette er ingen april spøk heller ingen tigging selv om det er noen som mener det, er bare livets realiteter så se på det som du vil.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg