Dagen i dag har vært fin.

 

 

 

I dag er det den aller siste dagen denne påsken det er deilig det, nå blir det den fine hverdagen igjen med litt aktiviteter til meg også som jeg får muligheten til å treffe litt folk. Ja så jeg slipper å bare se en person per dag og det er meg selv i speilet, syntes denne påsken har vært rar men jeg har da vært på tur i finværet.

 

I dag så har jeg gått meg en kort tur i byen for å se om jeg så noe folk, nei ikke mye folk ute men det hadde det vist vært i natt for jeg fant noen tomflasker så noen hadde det vært. Kanskje det er grunnen til at ingen var ute og gikk tur i dag, de hadde nok vondt i hode og var fyllesjuke i dag regner jeg med.

 

Så har jeg fullført handlelisten i dag sånn at det bare er å komme seg på butikken i morgen tidlig, for nå er det tomt i skuffer og skap så da er det greit å få fylt litt opp igjen. Jeg går alltid i butikken tidlig som mulig, for da er det ikke så mye folk i butikken så da slipper jeg kassakø og mange i selve butikken.

 

Nå sitter jeg å venter på at årets sesong av sommerhytta det programmet har jeg sett siden første sesong, spennende å se de parene som skal være med i år det er unge par i år den eldste er vist ikke så mye mer enn 33 år. Og ingen av de har så veldig mye bygg erfaring så her starter alle stor sett likt, det er første sesongen det har skjedd så det er mer rettferdig for alle som er med.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Jeg gleder meg også masse til å se Sommerhytta.🤗Høres bra ut at de er på omtrent samme alder og litt lik erfaring med snekring og oppussing. Det blir litt mer spennende å se på. I dag er det den store reisedagen, så de fleste sitter vel fast i en bil ett eller annet sted. Det har vært stille og rolig her også. Påsketuristene er reist i dag. Ha en riktig fin kveld!🐥🐣💛

      1. Ja det der virket som en kjempefin gjeng, gleder meg til å følge dem fremover.

        Ja det er mange som er ute på veiene, her tror jeg rett og slett de fleste har vært hjemme i påsken.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Sommerhytta så jeg bare litt på. Tror jeg begynner å bli lei. Godt med hverdag, fredag er det sykehustime. Har nå fått frikort så da blir det ikke så dyrt. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg koser meg med sommerhytta jeg, er men det er ikke helt det samme som før enda i allefall. Ja det er kjempegodt med hverdag i igjen, håper det går bedre med armen/skulderen. Med frikort blir det ikke så dyrt som uten.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg