Dagen i dag har vært fin.

 

 

Da jeg våknet i dag så var det kommet snø og temperaturen var levelige sånn rundt -6 grader ute deilig, ja veldig deilig for da var det faktisk over 15 grader inne å det har jeg ikke hatt på lenge.

 

Snø er noe som hører vinteren til og da må vi jo få litt av den da, for barfrosten ja den er jo fin den også men jeg liker snø for da blir det mye lysere og renere både ute og inne.

 

Var på tur i dag også og da jeg gikk tur så ringte venninnen min og hun lurte på om jeg ville ha kaffe, det er jo noe som jeg syntes er veldig fint for da har jeg noen å prate med og det er deilig. Var også oppe å handlet for henne så hun fikk i hus det hun trengte for dagen, hadde glemt en ting til meg selv i går så nå har jeg fått det i hus også.

 

Nå sitter jeg her og ser på tv og koser meg, eller koser meg det kan jo diskuteres for under meg her er det full fest med mye støy jaja nok om det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Har ikke roet seg enda så det ser dårlig ut akkurat nå, men det får vel bare gå det også.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg