Dagen i dag fram til nå.

 

 

 

Dagen startet med at jeg sto opp før klokken var seks på morgenen, jeg våknet faktisk utvilt da en hel time før jeg skulle opp men det gjør da ingenting det var bare helt utrolig at jeg sov meg igjennom hele natten. Det er noe som jeg ikke er vandt til så det var jo en overraskelse at det skulle hende, så da sto jeg opp og leste noen blogger og gjorde ellers som jeg pleier.

 

Er ikke noe vits i at jeg skriver hva jeg gjør om morgenen for jeg har fått beskjed fra en leser at hun er dritt lei av og lese om at jeg drikker kaffe og tar meg en røyk, men det er jo det jeg gjør om morgenen så da får denne personen bare gremmes hun pleier og skrive at hun ikke leser min blogg så da får hun vel også bare la det være da.

 

Vi gikk også på morgentur i et vakkert solskinn og varme, var også oppe hos ei venninne av meg og da gikk jeg og handlet for henne. Da ble det en hundrelapp som gikk rett til sparing, etter at jeg hadde handlet for henne så satte jeg meg ned med en kaffekopp og en røyk og skravla litt skitt om løst og fast.

 

Nå sitter jeg og skal se på sommerhytta det er noe som jeg liker og se på for det gir meg en del inspirasjon til hva jeg kan gjøre i min leilighet over tid.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

6 kommentarer
    1. Hun er altså drittlei av å lese at du drikker kaffe og røyker, samtidig som hun ikke pleier lese bloggen din. Okay, mye rart av folk rundt om. Sånne må du bare le av, og så tar du deg mer kaffe og røyk og skriver det i bloggen. Det er din blogg. Hun kan ligge unna om det irriterer henne. Akkurat som jeg ligger unna de bloggene som jeg ikke orker. Verre er det ikke. 😁

      Ha en fin kveld!

      1. Ja hun påstår at hun ikke leser bloggen min, men i sammen slengen så skriver hun et innlegg om det på sin egen blogg at hun er så drittlei av å lese om hvor mange kaffe kopper bloggeren drikker og at den samme bloggeren røyker. Det bare fem minutter etter at jeg har skrevet mitt innlegg, da er det snakk om at hun har vært innom og lest bloggen min. Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine, ønsker deg en god natt også.

    2. Det gir ingen mening når vedkommende i det ene øyeblikket skriver at vedkommende er lei av å lese at du skriver at du har drukket kaffe, for i neste øyeblikk skrive at hun ikke leser bloggen din. Vedkommende blogger har store problemer med korttidshukommelsen skjønner jeg 🙂 Ha, ha, ha 🙂 Avslører seg selv da at vedkommende bor inne på bloggen din når hun gjengir det du har skrevet.

      Ønsker deg og Elvis en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja det veit jeg hun gjengir mye av det jeg har skrevet ordrett til og med, og i samme setning så skriver hun at hun ikke leser bloggen min. Korttidsminnet hennes må jo være veldig dårlig, eller så har hun en splittet personlighet. Ja hun bor jo på min blogg og det avslører hun veldig godt.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg