Dagen i dag fram til nå.

 

 

 

 

Dagen startet med at jeg gikk og handlet inn mat, hadde med meg panten som var 67 kroner på en uke utenom de som jeg pantet da jeg hadde funnet så på en uke ble det 207 kroner i pant ligger på sparing. Handlet bare det jeg hadde gått tom for, så det blir nok en tur til før helgen på butikken for min egen del.

 

Så var det en tur innom nettbanken og førte jeg over en del på sparing, var godt å få gjort det også det som er ute av brukskontoen er ute av syne så blir det ikke mer å bruke. Har blitt veldig sta når det gjelder økonomi, har jo noen mål som skal nåes og jeg har bestemt meg for å klare dem må bare klare det målet. Sier ikke noe om det målet nå.

 

Så var jeg oppe hos venninnen min, vi drakk kaffe og skravlet om alt og ingenting. Var oppe og handlet for henne også, så skravla vi litt til så gikk jeg hjem for å slappe av litt for det trengte jeg ble litt dårlig med søvn i natt.

 

Nå koker vannet skal lage meg en nudelsuppe til kvelds, kjøpte en slik kopp fra first prise sin nudelsuppe til 10 kroner det er godt med varm suppe til kvelds billig var den også.

 

Det blir også litt tv titting før det blir god natt.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt etter hvert.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg