Dagen i dag fram til nå.

 

 

 

Dagen i dag var litt bedre enn i går fra starten av den var ikke helt grei men bedre, kan vel ikke forlange noe mer enn det hvis den ikke er bedre enn i dag så får jeg ta en tur til legen i løpet av neste uke som starter i morgen. For nå orker jeg ikke gå sånn mer med store magesmerter uten å vite hva det er for noe, men det er vel for mye forlangt at de skal finne det ut slik som det er med mye annet som de fant ut etter lange utredninger men da får jeg vel bli med på de utredningene som må til.

 

Ellers så har jeg nå sittet og kost meg med blogglesing og en kaffekopp en del fine blogger rundt omkring i Norge og andre nordiske land, har også kost meg med en røyk eller to på verandaen.

 

Nå skal jeg snart ut på min daglige tur og det skal bli godt må jo ut selv om man ikke veit hvordan vær man får, ut på tur aldri sur sier jeg da for det å gå tur er sunt både for kropp og sjel man får jo da luftet ut de vonde tankene om seg selv og får inn nye og gode får en håpe. Får man luftet og sortert litt oppe i hodet så får man det mye bedre enn å bare sitte inne og la de ta over helt, så har du jo alt det koselige man ser rundt omkring nå i den vakre naturen vi er omkranset av.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

9 kommentarer
    1. Ja, det er godt å komme seg ut. Få litt andre inntrykk, lete etter de små gledene her i livet.
      Hvis du går til legen for de magesmertene, si at du ønsker en ultralyd av abdomen, eller en CT, abdomen .
      Det er en fin start på en utredning og gir mye informasjon. Man skal ikke gå og ha vondt over lengere tid uten å finne ut hvorfor. Ikke finn deg i en “vente-og-se-holdning” som noen leger har når det kommer til utredning av voksne kvinner.
      Og Aud Marit, luft de dårlige tankene om deg selv ut av hodet en gang for alle. Du er like bra som alle andre!
      Ha en flott søndag!

      1. Ja jeg skal nok gjøre det gå til legen, takk for tipset det skal jeg spørre om jeg har nok gått lenge nok og sett.

        Jeg har fått sortert litt nå og luftet ut noe.

        Ønsker deg og dine en riktig god søndag.

      1. Jeg skriver ikke alt jeg putter i meg her på bloggen, spiser både fisk og grønnsaker til og med kjøtt. og vis det er dårlig kosthold så veit da ikke jeg. Da skulle alle gå rundt å ha vondt i magen da.

        1. Du skriver stadig at du har lite penger til mat, så da er du vel ikke mett alle dager. Det virker ikke som du har frokost, lunsj, middag og kveldsmat hver dag.

          1. Nei det er lite men har jo noe så jeg kan variere litt, nei jeg spiser ikke lunsj og middagen det lille jeg har spiser jeg så sent at jeg trenger ikke kveldsmat. Så du har helt rett at jeg ikke er mett hver dag, men jeg tror ikke det har noe med magesmertene og feberen har det vel?

          2. Jeg skal slutte å skrive om at jeg har lite penger til mat, skal heller ikke skrive noe om hva jeg spiser heller sånn at man ikke blir misforstått. Enda det er en del av min hverdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg