Dagen i dag fram til nå.

 

 

 

Dagen i dag startet med en koppkaffe og en røyk, måtte også lese noen blogger før vi gikk en fin morgentur på litt over to timer. Det var kjempe deilig og gå en lang tur i den stille og rolige morgenen, alt var stengt i dag så jeg var alene i byen og fant mange tomflasker som jeg skal pante i morgen så jeg på lørdagen starter på nytt igjen jeg panter dem en gang i måneden for da blir det mye på en gang og da blir det mye penger av det.

 

Ellers så har jeg tatt dagen med ro, så det har blitt en del turer og ingenting annet.

 

Nå sitter jeg og ser på paradis hotell og i kveld er det finalen og et vinner par, men i år så er det bare en som vinner jeg veit hvem det er som vinner for det har jo underholdningsdelen i nettavisen. De la ut en video som viste hvem som vinner og intervju med dem, den ble tatt vekk sent i går kveld men da var jo skaden allerede gjort.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg