Dagen i dag, fin men litt lummert.

 

 

 

Jeg startet dagen med å føre over de få kronene jeg hadde på spare konto så jeg fikk handlet litt, var ikke mye men det holder til tirsdagen blir ikke noe ekstra god på 17.mai det blir tomatsuppe. Så var jeg oppe hos venninnen min så hun fikk handlet inn litt hun også, kan hende jeg måtte ta en tur opp til henne igjen i morgen sånn at hun får inn 17.mai maten sin for det hadde hun glemt sa hun.

 

Ellers så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, måtte jo slappe av litt etter en natt med dårlig søvn.

 

Ser ikke verre ut enn det kan bli det samme været i natt også for det ligger tunge svarte skyer over oss, skal si at jeg kjenner det i kroppen også at det kan bli et for forferdelig tordenvær i kveld/natt også.

 

Så jeg avslutter her med å ønske dere alle en riktig god kveld/natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg