Dagen i dag ble jo ganske fin da.

 

 

 

Har da ikke gjort så veldig mye men det jeg har gjort er da blitt gjort, ikke mye var oppe hos venninnen min og drakk kaffe og skravla litt. Var også oppe å handlet for henne, skulle ha handlet litt selv også men det får jeg gjøre i morgen for jeg hadde ikke ei krone på kortet så jeg måtte hjem for å hente småpengene mine så jeg gidder ikke å gå opp på butikken igjen.

 

Det var faktisk så varmt at jeg ikke orket en tur til sånn er det bare, nå kan jeg kanskje gå bort til Kiwi  å handle noen fiskekaker.

 

Måtte bare se ferdig sommerhytta ble litt irritert for at ikke Anna og Jone vant for det hadde de faktisk fortjent mener jeg da, men slik ble det ikke og det får ikke jeg gjort noe med.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg er glad for at Kurt og Veronica vant, for det var rettferdig. De hadde forberedt seg godt til denne konkurransen, og det klager alle på. Han er ikke proff snekker, men det er utrolig mange dyktige som driver på hobbybasis. De sjekket opp på YouTube, eller Pinterest. Mye smarte løsninger og hva man kan gjøre selv. Jeg digget den solsenga de laget, og hvordan man går fram finner man på nettet.

      Flotte bilder du hadde malt, og maling er terapi det er helt sikkert. Du får nok tak i nye farger, og trygda kommer inn i neste uke. Sjekket på NAV det var gått opp. Venter på skattepenger men det er ikke kommet. Sen var de i fjor og det er de visst i år også. sukk. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg syntes ikke det men det er god at vi er forskjellig jeg hadde håpet det var Anna og Jone som hadde vunnet jeg da, de var da unge og hadde ingen erfaring.

        Takk for at du syntes bildene er fine, ja det er en kjempefin terapi. Ja jeg får tak i flere farger og trygda er gått opp men det hjelper ikke meg jeg får det samme som jeg pleier, ettersom jeg er på forvaltning så skjer det ikke noe med min utbetaling annet enn at jeg har skattefri måned og det får jeg på min konto. Skatten fikk jeg tidlig ja rett over påske var ikke mye men det hjalp mye når jeg på samme tid fikk en regning på samme sum.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg