Dagen i dag atsjo jaja.

 

 

 

Dagen startet med frokost og blogglesing, ja og mye nysing for det er jo våren så sånn er det. Så ringte venninnen min så jeg tok en tur opp til henne, og der ble det en del skravling og litt kaffe. Var også oppe i butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for helgen, så når jeg kom ned igjen fra butikken så skravlet vi litt til så gikk jeg meg en lang tur. Det var faktisk veldig deilig og gå tur i dag, Jaja så veldig lang ble den ikke gikk ca 15000 skritt det ble tur retur gravlunden der min mor ligger begravet.

 

Jeg er veldig fornøyd med lengden på den turen, så da er jeg fornøyd med det jeg har fått gjort i dag og det er jo det viktigste for meg.

 

Nei nå skal jeg avslutte her og ønsker dere alle en riktig god natt når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg