Dagen i dag.

 

 

 

I dag sto jeg opp ganske så tidlig selv om jeg ikke behøvde det, men jeg la meg jo så tidlig i går kveld av værmessige grunner. Var ingen vits i å være våken uten tv og uten lys annet enn det som var fra lynet, og det var ett lys jeg ville ha unnvært for jeg er dritt redd for lynet.

 

Men det var jo en del idrett fra OL som jeg kunne se på på morgenen i dag, venninnen min ringte og lurte på om jeg ville komme opp til henne i regnværet. Og hvorfor ikke er jo så kjedelig og sitte på ræva alene dag inn og dag ut, det var jo en selvfølge at jeg gikk opp til henne vi så på håndball og skravlet og drakk kaffe. Da kampen var ferdig så gikk jeg og handlet for henne, da jeg kom tilbake fra butikken så satt vi å spiste is og drakk kaffe og skravlet deilig å ha noen å prate med en gang om dagen.

 

Så gikk jeg meg en tur og det var hjem igjen, å etter det så laget jeg meg middag som ble fiskeburgere i dag som jeg fikk for halv pris i går grunnet datostemplingen. Den kjøledisken og kurvene som varene for halvpris/datovare, der kan jeg finne mye godt men ikke annet enn det jeg trenger og med det så sparer jeg jo mye på matbudsjettet som jeg kan bruke på frukt og grønnsaker for det er ikke mye billig lenger.

 

Nå skal jeg bare sitte å glo på tv, ta igjen fra i går det jeg ikke fikk sett da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. koselig å lese bloggen din, det gjør jeg nesten hver dag. Men jeg tror du kunne fått mangen flere lesere om du la ut litt nyere bilder oftere 😊 Ha en fortsatt fin kveld 😊

      1. Takk for at du leser bloggen min, jeg har en tendens til å glemme å ta bilder av det jeg gjør å da er det vanskelig å legge ut nye bilder også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg