Dagen har vært helt herlig dere.

 

 

 

 

 

Ja på morgenen så hadde jeg store problemer med å klare å våkne for jeg hadde store problemer med og klare å sovne i natt, det ble nesten morgen før jeg sovnet man kan vel si det på den måten når klokken ble 04.00.

 

Jeg fikk jo vrengt øynene rundt klokken 09.00, for man skal ikke sove vekk sommer dagen. Litt utpå formiddagen så ringte venninnen min, hun lurte på om jeg ønsket at jeg skulle komme opp til henne en tur på kaffe og skravle litt. Jeg var også oppe og handlet for henne slik at hun fikk det hun trengte, når jeg gikk fra henne så stakk jeg hjemom og hentet badetøy.

 

Så var jeg og badet resten av denne dagen ja jeg kom hjem klokken 18.00, det er så deilig og avkjøle seg i elva etter en lang tur som dette ble.

 

Jeg er elendig til å ta bilder til bloggen så det får jeg trene meg opp til å huske, for det er det som er årsaken at jeg rett og slett glemmer å ta bilder.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det ble en kjempefin dag, bad er både forfriskende og energi skapende kjempe deilig å bade i litt kjørlig vann når det er så varmt som det har vært i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg