Dagen har vært fin og rolig.

 

 

 

Jeg vil takke så hjertelig for alle gratulasjonene på dagen min i dag, takker også for gavene fra dere som sendte meg det. Jeg fikk gått på kafe og kost meg med ett stykke sjokoladekake og kaffe og hadde en taco middag, har hatt en koselig dag fikk snø til og med det snør fortsatt så dagen min ble komplett alt i alt.

 

Var også oppom venninnen min på kaffe og sjokoladebolle og skravling, var også oppe i butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte. Så jeg var til nytte i dag også, det er så god å føle seg til nytte selv på en slik dag.

 

Så jeg takker igjen for alle hilsningene.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Først og fremst, gratulerer med 13 plassen på blogglista. Du fortjente en fin dag i går og feire seg sjøl litt. Kafe er kos det, og venninneskravling. Flott med snø men den vil jeg ikke ha mye av. Her er det bare kaldt og det skulle visst bli kaldere.
      Ønsker deg en fin lørdag.Klem til deg fra meg.

      1. Tusen takk jeg ble veldig glad for den plasseringen det er ikke ofte jeg er så langt oppe på blogglista. Ja det ble virkelig en fin dag i går, kafe og skravling med venninnen min er gull verdt for meg. Jeg elsker vinter og snø eneste positive ved å være ett vinterbarn det, vil ikke ha så mye men litt som blir liggende igjennom vinteren. Er ikke så kaldt her bare -7 grader ute nå å det er levelig, for nå har jeg fått opp temperaturen inne også 14,6 grader inne nå får ikke håpe det blir så veldig kaldere ute for da får jeg ikke opp varmen inne.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Gratulerer så masse med gårsdagen Aud Marit. Trist at du har sånne bursdager fra barndommen å se tilbake på. Men fint at du har ei god venninne å være sammen med og bety noe for! Ønsker deg en fin adventstid!

      1. Tusen hjertelig takk.

        Jeg likte ikke bursdager ikke min egen eller å gå i andres for hvorfor skulle de bare være snill mot meg en gang i året, de var jo aldri det ellers sånn var det bare.

        Ja hadde jeg ikke hatt henne så veit jeg ikke hva jeg skulle ha gjort, å det å kunne hjelpe henne når hun trenger det for da føler jeg at jeg gjør nytte for meg.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag og adventstid.

        Klem fra meg til deg.

    3. Gratulerer så mye med gårsdagen! Fikk ikke med meg det 😉😀 Bursdagsklemmer på etterskudd 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg