Dagen har vært bra den.

 

 

 

 

Har vært en fin dag alt i alt, vått har det vært men den har vært veldig bra. Ja jeg gikk meg en fire timers tur i sprutregn, fant en del tomflasker på den turen som jeg gikk i dag. Ellers så har jeg ikke gjort noen verdens ting bare slappet av sett på tv, jo jeg har da malt litt da men ikke så veldig mye mer enn det. Nå skal jeg snart finne soverommet her skal bare skrive ferdig handlelisten til i morgen, er ikke så veldig mye på den lista men noe står på den. Er noe trøtt og sliten nå men ferdig skal jeg bli, ja alt må være ferdig i kveld for jeg skal tidlig i butikken i morgen. Hater altfor mye folk i butikken, handle i kø stå i kø i kassen er noe av det jeg ikke er noe glad i så da er det bare å komme meg tidligst mulig på butikken for å slippe det.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper du ikke regner vekk. Herr blåser det friskt, og litt regn cal 14 grader. Jeg orker ikke butikk i dag og saumfarte fryseskapet. Hurra fant en pakke fisk. Beste middagen jeg vet. Laga marinerte koteletter i går etter oppskriften til selve kokken. Noe så godt. Kokeboka er en innertier i middager. Gøy og variere.
      Farmen, en sur taper.. Montro hvem som blir storbonde for ho var jo i allianse med noen. Vi får se i morgen. Tvkassa er noen ganger go å ha. Klem til deg fra meg.

      1. Nei da er ikke regnet vekk, her ser vi blå himmel i dag men det ser ut som skyene tar over igjen og det er 9 grader så varmt er det ikke. Jeg har vært i butikken har akkurat kommet hjem og pakket bort varene mine i skap og kjøle, så nå kan jeg starte dagen blir fisk her i dag også tok opp ørret som jeg fisket i forrige uke det skal bli godt.

        Det hørtes godt ut med marinerte koteletter, den koke boken skal jeg spare til å få kjøpt hvis de har igjen i bokhandelen her da. Mange som skryter av den boka, så den blir nok revet ut av hyllene før de kommer inn omtrent.

        Ja hu der vart sur for at hun tapte blir spennende å se hvem som blir storbonde hun var jo i allianse med Henrik, Rob og to av damene, vi får vente å se hvem som blir det fram til i morgen.
        Tvkassa er god å ha stortsett hele tiden her.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg