Dagen har startet.

 

 

 

 

Startet dagen med å lese mine faste blogger med en god og varm kopp kaffe ved min side som jeg pleier å gjøre, så tok jeg meg en røyk på verandaen er ikke enkelt å vite hva en skal kle på seg om dagen for det er sol men ikke så veldig varmt. Det er i grunnen godt at det ikke er så veldig varmt for da er det ikke til å holde ut, jeg liker det sånn passe helst rundt 17 varme grader ikke noe særlig mer enn det. Så jeg er ikke noe syden menneske sånn er det bare, for blir det for varmt så er smertene mine sterkere enn når det er kaldt ute. Men en må jo bare ta til takke med det været man får, godt vi ikke kan styre det selv iallefall for da hadde det vært mye rart vær rundt om oss.

 

Nå skal jeg bare skrive ferdig dette innlegget så skal jeg ut å gå tur, godt og komme seg ut i bevegelse for da kommer jo kroppen igang også ikke bare hodet. Det er jo sunt og komme seg ut på tur ja både for kropp og sjel er det sunt å godt er det også, man får sortert litt i hodet og kastet ut de tankene som ikke har noe der og gjøre man får jo også inspirasjon til andre innlegg i løpet av dagen også når man er ute på tur.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg