Dagen før 1 april.

 

 

 

Ja i dag er det den siste dagen av mars og i morgen er det første april den store dagen for spøker og sprell, på min blogg blir det ikke noen april spøk bare sannheter. Jeg er ikke så glad i å spøke med andre, og jeg veit at i morgen så kan det bli mange som går fem på men ikke inne hos meg. Det er nok mange som planlegger og komme med en spøk, og jeg er av den typen som ikke tror alt jeg leser i morgen sånn er det bare jeg tar mye med en klype salt i morgen.

 

Jeg la ut to innlegg før i kveld men de kom ikke med på forsiden, har det seg sånn at video innlegg ikke kommer på forsiden jeg bare lurte for jeg føler at jeg er litt ute i mørket når jeg ikke syntes på forsiden. Er det slik at det bare er de som er på topplista som kommer med på blogg.no sin forside, er det slik så er det litt dumt spør du meg får håpe det ikke er slik for da kommer ikke vi som prøver og komme opp og frem seg så veldig opp og frem så det gjør noe.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Føler litt at første april har dabbet litt av. Lenge siden har lest bloggen din, men sikkert fordi den ikke har vært oppe og fremme. Tilfeldig at jeg så den, når jeg scrollet meg ned over. Men jeg heller tror ikke på noe av det jeg leser i morgen. Alt med en klype som du sier. Du har en koselig blogg 🙂

      1. Ja det har vel dabbet av litt som du sier. Å takk for at du fant den og takk for at du syntes den er koselig. Jeg tror ikke på det som blir skrevet i morgen på blogger eller aviser i morgen det må taes med en klype salt for det er alltid mye april spøker rundt omkring i morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg