Dagen er over og natten har overtatt.

 

 

Bildet er tatt fra arkivet og passet til innlegget.

 

Så er nok en dag over og natten har overtatt, håper at jeg får en hel natts søvn sånn at jeg er opplagt i morgen for det syntes jeg at jeg fortjener nå for jeg orker ikke en natt til uten søvn. Å gå rundt i ett vakuum for det er slitsomt, å det vil jeg ikke i morgen for i morgen ettermiddag/ kveld så skal jeg gå til vaksinasjonssenteret å få min første dose.

 

Men nå er det vel snart på tide og avslutte dette innlegget og si pent god natt til dere alle som leser dette innlegget, så sees vi i morgen i allefall her på bloggen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

9 kommentarer
    1. God morgen fine du, håper virkelig at du fikk sove i natt. Det er slitsomt når det blir flere netter uten søvn. Fikk sett Sommerhytta i går, og må si at alle parene er flinke. Blir spennende å se hvem som får Hammeren på torsdag. Om jeg da ikke er så sliten etter barnepass. Ikke bare, bare. haha. Er jo kommet helt bort i fra det.

      Lykke til i ettermiddag. Det går fint, du må si i fra at du hører dårlig så tar de hensyn til det. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg sov jo litt mer enn forrige natten, så dette skal nok gå bra det. Fikk sett sommerhytta i går jeg også, ja de er blitt flinke alle sammen blir spennende å se hvem som får gull hammeren på torsdag.

        Det går nok fint det med barnepass, blir nok litt sliten men da får du ta deg en blund når de reiser igjen. Så får du nok med deg sommerhytta på torsdag også haha.

        Det med vaksinen skal nok gå bra det, jeg gleder meg til å bli ferdig men er ikke noe glad i å få sprøyte men det går helt fint.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg har hatt en fin dag, ja vi satt 24 eller 25 stykker i samme rom og fikk ett stikk hver så var det bare å vente i 30 minutter.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg