Dagen er blitt til sen kveld.

 

 

 

Det er en kald og fin kveld i dag akkurat nå er det -10 grader ute har ikke hatt varm ovnen på i dag for å spare på strømmen for i dag har den vært veldig dyr her, men sparer jeg på strømmen kan jeg ha det varmt inne på julaften og på nyttårsaften.

 

I dag så var jeg å testet meg for korona og fikk beskjed om at jeg ikke behøvde og være i karantene fram til resultatet for jeg er fullvaksinert, nå veit jeg ikke hva som er riktig for noen steder er det det og andre steder er det ikke det hva er riktig det er ikke enkelt å forstå disse smittevernrådene når de ikke gjøres likt over hele landet.

 

 

På morgenen i dag så var det å betale regninger, så var det bare å komme seg på butikken å bli ferdig med det. Så ut på formiddagen så ringte venninnen min og lurte på om jeg hadde lyst på kaffe og skravle litt, så gikk jeg opp i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte.

 

Så gikk jeg hjem og satte meg til å se på tv, så laget jeg meg middag stekte fiskekaker og brunsaus masse grønnsaker.

 

Og så har jeg sett på flimrekassa resten av kvelden, nå er det så sent at jeg skal finne senga her snart kanskje om en time her i gården er det ikke så farlig når jeg legger meg eller når jeg står opp.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Gratulerer med 17 plass på den berømmelige lista. Kaldt her nord også, – 8 på det meste. Sendte deg julegave og håper at du kan kjøpe deg noe du kan kose deg med i jula. Ser på jula denne gang som en eneste langhelg. Blir mye kortere enn vanlig. Sikkert mye bra på denne flimrekassa som man kan se på. Tenker mye på deg som må feire jul alene. God varm klem til deg fra meg.

      1. Å ja det var 17 plass i dag takker for det, her er det også vært kaldt i dag også er nå sånn ca -10 grader.

        Tusen takk for julegaven det så jeg før jeg gikk å handlet i ettermiddag/kveld, var og handlet inn resten nå for det kommer til å bli mye folk som skal handle de siste dagene før jul.

        Ja det er jo en eneste langhelg denne julen ikke noe mer enn det. Ja det pleier å være mye bra å se på flimrekassa i julehøytiden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og det skal nok gå bra det å feire julen alene for det har jeg gjort de 4 siste årene.

        Stor og varm juleklem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg