Dagen ble rolig og fin.

 

 

 

Ble ikke som jeg hadde tenkt men det ble en fin dag, er så mye smitte rundt i byen her så jeg gikk ikke på storsenteret for å kikke som jeg hadde tenkt.

 

Venninnen min ringte å ønsket at jeg kunne komme opp på kaffe og litt skravling, jeg syntes det er så godt å gjøre ting for folk som trenger meg. Jeg var også oppe å handlet noen små ting til henne, så nå har hun det hun trenger for helgen tror jeg da blir nok en tur opp til henne i morgen også. Jeg syntes det er så godt å kunne gjøre nytte for meg, og det gjør jeg når jeg er oppe hos henne og skravler og drikker kaffe å ikke minst da jeg handler for henne.

 

 

Nå skal jeg lage meg middag det blir pytt i panne hadde igjen en del grønnsaker potet og litt kjøtt og pølse så da lager jeg meg det, det er fint å bruke alle rester bare slenge dem i en stekepanne så slipper man å kaste mat for det er det mange som gjør men ikke jeg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Jeg er det men så er hun veldig snill også, så jeg setter pris på henne å hun på meg.

        Ønsker deg en kjempefin dag og helg.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ja det skal være slik er glad vi har det sånn.

            Nyte kvelden det skal jeg, venter nå på håndball kampen mellom Norge og Sverige som starter nå klokken 20.30 på tv3 det blir en spennende kamp.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg