Dag har det blitt i dag også.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

Det er nok en fin dag hvis man ser på været, for i dag er det nydelig vær sol men kald på morgenkvisten. Hva gjør vel det at det er kaldt for det er jo høsten og snart vinter, ja det er snart vinter om man vil eller ikke for årstidene får man ikke gjort noe med.

 

Jeg skal ut på tur etter hvert så jeg skal på den måten lage meg en dag i dag også, en ting skal jeg i dag i alle fall å det er å gå på kafe å kose meg for meg selv sammen med mange uten å kjenne ett menneske der. Ser jeg noen jeg kjenner så skal jeg prøve å mote meg opp å gå å prate med dem, hvis de ikke flyr unna og tror jeg er smittsom som folk gjør om dagen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

Nordic Furniture Group//Ellos//Globen lighting//Ellos//Nordic Furniture Group

6 kommentarer
    1. Håper du får en fin dag.
      Her våkna vi til en kald dag, hvor alle fjellene var hvite til “langt nedpå”.
      Kan ikke si jeg gleder meg til årstida som kommer nå.
      Er nok mer glad i bare veier, og to-sifra varmegrader.

      1. Jeg liker best vinteren jeg men det er jeg nok ganske alene om.

        Så at det var kommet snø i fjella hos dere, jeg syntes det er koselig jeg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper du fikk samlet til deg litt mot og fikk snakket med noen som var på kafe. Et ord eller to gikk vel greit. Mange begynner jo med uff det været for å få i gang en samtale..

      Jeg la meg tidlig i går og sov helt til 04.45 og fikk ikke sove mer. Stod opp klokken 06.15 og da klokken var 09 la jeg meg på sofa og sov til halv elleve. Vært ute i vogna og fikk hentet ting man hadde glemt, og henge opp et maleri som min svigerinne hadde malt og som var en innflytter gave. Veldig flott. Fikk handlet mat på hjemveien, og det var masse ting på tilbud.

      Skal ordne elgkarbonader til middag med litt ovnsbakte grønnsaker og selvdyrket potet til. Karbonadene var på tilbud til under 50 kroner.

      Klem til deg fra meg.

      1. Det ble ingen samtale på kafeen men det er god å se andre mennesker, jeg pratet veldig med ei klasse venninne fra barneskolen og ungdomsskolen.

        Bra at du har fått sove selv om det ble en tidlig morgen, å godt å slappe av litt på sofaen.

        Jøss det var billige elgkarbonader, da koste du deg med middagen det hørtes kjempe godt ut.

        Klem fra meg til deg.

    3. Var litt lei av gråværet.. så veldig deilig med sol og blå himmel igjen.. Fint å komme seg litt ut ..og om det ikke ble noen prat så er det hyggelig å se litt andre mennesker i allefall.. litt forandring trenger vi alle… Klem og fin kveld til deg <3

      1. Lei gråværet ja det var du ikke alene om. Det var kjempe godt med sol igjen. Ja det var kjempekoselig å se andre folk og ikke bare speilbilde av meg selv.

        Ønsker deg en kjempe fin tirsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg