Dag får være dag.

 

 

 

Dagen i dag har vært så der, ikke så veldig mye som har skjedd i dag men det var faktisk veldig godt. Jeg var oppe hos venninnen min og skravlet å drakk noen kopper kaffe, tok jo en sigarett eller to begge to, så var jeg oppe i butikken for henne. Hun er god å ha har jo ingen andre å prate med ellers, så hun hjelper meg veldig mye for da får jeg pratet litt om tingenes tilstand og hva jeg har i tankene kan jo ikke skrive alt på bloggen heller er ikke alt jeg forteller henne heller.

 

 

Ellers så har jeg bare sittet hjemme og sett på tv, er litt kjedelig og ha mistet alle tv2 sine kanaler bare for at Telia og get ikke har blitt enige om prisen som tv2 vil ha og ikke get og telia ikke er villig til å betale de blir vel enige til slutt.

 

 

Nå er det sen kveld å snart på tide å finne senga her i gården, får håpe jeg får sove litt bedre enn jeg har gjort i det siste for det har ikke vært så veldig mye av. Nå må jeg få en hel natts søvn for det trenger jeg for nå klikker jeg snart, dårlig søvn er ikke bra for psyken men det får jeg ikke til å gjøre noe med. For de søvnløse nettene kommer når du minst ønsker de, sånn er det jo bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg