Dag en av isolasjonen.

 

 

 

Ja dag en av isolasjonen har gått helt greit, har hodepine og feber for smerter i kroppen er jeg vant til så det gjør meg ingenting de er ikke verre enn de jeg pleier å ha. Det eneste er at jeg har sovet mesteparten av dagen, så nå lurer jeg rett og slett hvordan det blir med natte søvnen eller natten i det hele tatt for natt til i dag fikk jeg trent magemusklene mine har hostet i hele natt.

 

Men det hører vel med og når jeg først sovnet så våknet jeg av at jeg snorket noe så inn i granskauen, og jeg snorker ikke til vanlig så jeg var nok så tett i nesen at jeg snorket av det ja ja jeg hørte vel ut som ett gammelt og skranglete sagbruk.

 

Kjedelig å ikke kunne gå ut på tur men jeg får vel holde ut til om lørdagen, for da er isolasjonen over og jeg er da fri og frank igjen. Skal prøve å skrive litt mer disse dagene, ja hvis jeg orker da og så er det ikke så mye å skrive om når jeg bare må være inne.

 

 

Kan jo skrive om andre ting som opptar meg i disse dager, ikke veit jeg enda men noe blir det får jeg håpe. For ellers går vel bloggen rake veien nedover, kan jo bli litt reklame innlegg håper ikke det plager dere.

 

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg