Dag 1 etter test.

 

 

 

I dag så har jeg ligget lenge i senga og lest, tittet på flimrekassa og svart på kommentarer her på bloggen. Å ja jeg har da malt litt også, har også sett om jeg hadde fått svar fra testen men nei da ingenting å se der så det er bare å vente å se. Skal ut en tur i dag men det blir ikke før senere, for nå er sjansen på å møte på folk så det får vente. Har også ligget en del på sofaen å slappet av, så jeg kan holde ut utover natten for da er det en del sportssendinger fra Tokyo som jeg kan se på. Så det kan jo bli en sen kveldstur sånn at jeg ikke møter noen, å nei det er jo lørdag så da er det mange ute på byen jaja gjør ingenting er så mye bra som går på tv i dag er jo skal vi danse og det skal jeg se på etter det så kommer en kveld med Kloppen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg