Da var turen unnagjort.

 

 

 

Morgenturen er nå unnagjort og det var en innbringende tur, to fulle bæreposer med tomflasker og tre hundre i kontanter er det vi fant i dag. Rydde i naturen og tjene noen kroner på det er jo godt for både naturen og lommeboka, jeg bruker turen til det på søndagsmorgenene og ellers i uka også men det er på søndagene man finner mest. Det er jo på lørdagskveld/natt det er mest folk ute og fester på byen og drikker på vei ut og de kaster fra seg tomboksene og flaskene, de kaster og jeg tar og plukker opp igjen og panter dem etterpå blir penger ut av det mye etter hvert også.

 

Nå skal jeg legge meg litt på sofaen og slappe av etter en lang og god tur på litt over en time, for min kropp er det langt nok i massevis og den lille hunden min Elvis er det også godt og slappe av etter en tur da er det godt og ta seg en lur jeg skal se på tv jeg da.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg