Da var jeg på ny blogg.

Jeg skjønner ingenting og blir bare mer og mer frustrert, det går vel seg til etter hvert akkurat nå så sitter jeg og stanger i veggen og forstår ingenting som sakt. Får vel dette til etter hvert med hjelp av tiden, men jeg er en utålmodig skjel. Men å gi opp er ikke i mitt ordforråd så jeg får bare jobbe på, jeg er jo ikke alene om å være ny på den nye bloggen vår. Det er veldig irriterende og ikke få det til, så det kan bli veldig mye rot i starten håper dere orker å fortsatt være med og fortsette og lese bloggen min.

4 kommentarer
      1. Jeg er vel ikke kommet helt inn i den nye blokka, Vinker til deg fra vinduet også. Men jeg kommer snart for jeg blir jo ikke vis på forsiden enda, fikk svar på mailen min at jeg fortsatt er på bloggsoft men da jeg skulle logge på i dag tidlig så kom jeg inn her i et univers som jeg ikke skjønte en dritt. Men det kommer seg vel etter hvert får en håpe.

        Ønsker deg og dine en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    1. Bare spør hvis du lurer på noe, jeg kan bittelitt etter å ha vært her over en uke. Men mye kan jeg ikke heller. Jeg kan null om video. Men litt om bilder. De fleste av oss har nå meldt oss/ registrert oss på Bloglovin. Så finner vi hverandre og begynner å følge hverandre der. Lager er “feed” der inne. For det er ikke følgere i blogg.no. Og ingen ser svarene du gir på kommentarer, om de ikke kommer på besøk igjen. Sånn er det nå. Så hvis du trenger hjelp med noe må du komme inn til meg å si i fra 🙂

      1. Det kan komme noen spørsmål etter hvert, men har ingen akkurat nå. Jo hvordan får man delt på facebook?

        Jeg ønsker deg og dine en god fredag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg