Da var en ny dag våknet.

 

 

 

 

Er ikke så mye mer å si at nå er en ny dag våknet, jeg har så vit rekt å spist frokosten min for jeg har vært oppe bare en times tid. Men hva gjør vel det for min del ingenting for da blir dagen bare mye kortere i dag for min del, sånn er det bare noen ganger at jeg ikke vil stå opp en dag og akkurat det er jeg ikke alene om tenker jeg her jeg sitter nå.

 

Jeg skal gjøre meg klar til å gå meg en tur, på den turen håper jeg at jeg finner noen tomflasker mer sier jeg ikke om den saken.

 

 

Det å gå en tur er jo sunt både for kropp og sjel, for min del så må jeg ut å gå for å bytte mening og få meg selv på andre tanker. For dem jeg har akkurat nå er ikke noen gode tanker akkurat, skal ikke si så veldig mye mer om det men sånn er det bare jeg lurer bare på hvordan jeg skal komme meg igjennom resten av denne uka her. Skal ikke utbrodere det noe mer enn det.

 

 

Takk for at du stakk innom og lag deg en fin dag, og hjertelig velkommen tilbake.

 

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Nå har jeg sett ferdig Farmen, og ho valgte ikke han Rob. Håper Kjell tar Herman for han gjør ikke det grann. Håper dagene vil bli bedre og at du finner mange tomflasker. Ligger på sofa for jeg har hosta i hele dag. Venter svar fra legen på HelseNorge men den kommer nok i morgen siden han har fridag i dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg håper det samme som deg men han kommer til å velge Rob som andre kjempe han Kjell for det sa han før i dag.

        Huff har du hostet sånn igjen, håper legen din svarer deg i morgen.

        Fant tre stykker i dag, håper på å finne flere tomflasker i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg