Da skulle du fylt år i dag.

 

 

 

Jeg savner deg dypt og inderlig og spesielt i dag som du skulle ha fylt 72 år, men du døde jo den 9 januar 2019 men nå har du ikke vondt lenger. Jeg skulle ønske at du var her enda for jeg savner alle de gode samtalene våres som vi aldri får tatt, og det gjør utrolig vondt så vondt at jeg ikke har klart og gå på gravstedet siden i april. Det er jo sånn at man møtes ikke der selv om du har en fin stein og alt, og så er det ingen av de andre som vi har der borte kan man heller ikke prate med. Som jeg pleier og si så er savnet sterkere enn forstanden der jeg ønsker og gå dit men jeg klarer det bare ikke, får håpe at din søster har vært der og jeg kommer kanskje ikke til å klare det i det hele tatt men det veit en aldri.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

6 kommentarer
      1. Takk for det! Jeg har Elvis hos meg og det er jammen godt ellers hadde jeg vært helt alene i verden, nei han savner ikke matmor så veldig han hadde fått meg som matmor allerede for to år siden så det har gått helt fint hu mor fikk hjerneslag to år før hun døde.

    1. God klem til deg, Aud-Marit❤
      Vet hvordan det er å savne, det gjør litt vondt i hjertet. Heldigvis har vi gode minner å ta frem når det blir litt ekstra tungt❤

      1. Takk for klemmen den varmet.

        Ja det gjør utrolig vond å savne noen, ja vi har mange gode minner å ta fram men det er jo nå utover at det gjør utrolig vondt. Sånn som i dag når hun skulle ha feiret bursdagen sin og det er første bursdagen uten henne og så er det min som er på tirsdagen som også blir ekstra vanskelig jeg skal ikke feire med andre enn meg selv og lille Elvis gutten min. Og ikke minst julen som kommer.

        1. Huff da, skjønner at det blir en litt tung tid fremover… Veldig godt at du har Elvis som holder deg med selskap, og så håper jeg du treffer noen hyggelige folk når dere er ute på luftetur❤

          1. Vi treffer ikke så veldig mange, jeg går ikke der det er så mye folk heller. Går jo igjennom byen men det er ikke så mange der om morgenen, treffer jo noen og så har jeg ei som jeg går i butikken for og prater om alt og ingenting. Ja hadde jeg ikke hatt Elvis gutten så hadde jeg ikke hatt noen igjen, gruer meg til den dagen han dør for da har jeg ingen andre enn meg selv og snakke med eller gjøre ting for. Han er gammel nå han er jo fjorten år, så jeg tar og nyter hver dag med han.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg