Da har dagen startet.

 

 

 

Da har dagen startet og den startet med frokost og blogglesing, nå sitter jeg med en kopp kaffe og skriver til dere en liten oppdatering. Har et nydelig solskinn og en god temperatur ute så når jeg er ferdig med dette innlegget så skal ut på verandaen min og ta en røyk og kose meg, før jeg skal ut på tur i fin været veit ikke helt hvor jeg skal gå for ikke å møte så altfor mye folk men ut skal jeg. For det å komme seg ut i bevegelse er jo sunt for både kropp og sjel, skal ikke gå så langt for jeg har mye smerter i kroppen. Skal ikke nevne her hvor smertene er kraftigst for da er det noen som ser helt svart og blir små hissig og det vil jeg ikke ha noe av de må jo passe på hjertet. For jeg vil ikke ha på meg at noen får problemer.

 

Nå fikk jeg akkurat telefon fra ei venninne så jeg går opp til henne, så kan vi sitte å skravle litt skitt skal også opp og handle for henne så da blir mye av formiddagen borte til det og det er kjempe koselig også for da har jeg noen rundt meg som jeg kjenner.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg