Da er morgenturen unnagjort.

 

 

 

Sånn ser en ut etter at man har gått en tur om dagen, det ble ikke så langt vi gikk på morgenen i dag uansett så må en jo slappe av etter turen.

 

Ellers så har morgenen hvert som den pleier lese en del blogger og kose seg med frokosten og kaffe koppen, det er en fin start på dagen det å sånn har det vært lenge at jeg har en rolig start på dagen.

 

Morgenturen gikk opp til ei venninne av meg og der ble det mer kaffe så satt vi og skravlet om alt mellom himmel og jord, var også oppe og handlet for både henne og meg selv godt og slå to fluer i en smekk for da behøver jeg ikke å tenke på at jeg må gå i butikken senere utpå dagen. Hadde jeg måttet det så hadde det sikkert ikke blitt noe handling på meg i dag, og jeg måtte opp å handle det jeg manglet denne uke uansett og nå er det gjort så trenger man ikke senere.

 

Nå er jeg så sliten av dagen så nå skal jeg gjøre minst mulig fram til neste tur med Elvis gutten min, slappe av og kose meg er ikke dumt nå så nå skal jeg avslutte dette innlegget med å ønske dere en fortsatt god mandag og kos dere med det dere skal i dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Tipper Elvisgutten din satte pris på morgenturen 🙂 Han er jo kjempefin da <3 <3 <3 🙂

      Kjempekoselig for deg å besøke venninnen din. Tenker hun satte pris på det 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja Elvis setter pris på alle turene våre, ja han er kjempe fin.

        Ja det er koselig å besøke henne, hun setter stor pris på at jeg kommer og jeg setter kjempepris på at hun ringer og vil at jeg skal komme.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin tirsdag.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg