Da er det jammen blitt en ny dag.

 

 

 

Så var det en ny dag er trøtt som ei strømpe har ikke sovet noe særlig i natt, det går kjempe fint det for jeg kan jo bruke dagen til hjelp. Så jeg har ikke startet dagen sånn for fult før nå, har fått i meg ei brødskive og drukket mange kopper kaffe så nå kan dagen starte for min del.

 

Her blåser det vestavind fra alle kanter det uler i vifta og knaker i huset, får bare håpe at taket holder for ellers blir det veldig kaldt inne også ( ha ha måtte bare slenge inn en fleip) sånn at jeg får en god latter selv også å kanskje du får det også.

 

Vis det løyer snart så skal jeg ut å gå meg en tur kanskje, eller så blir det å slappe av inne med litt maling og slikt. Må også vaske over leiligheten har ikke gjort det siden fredagen, så da skal det vel trenges en vaske igjen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Her er det et nydelig vær,men det blåser og er virkelig kaldt ute. Så pass på å ha på nok klær så kan du få en fin tur.😀

      1. Ja nå har solen kommet fram, men den vinden er ikke noe behagelig og det er kaldt ute. Ja det er bare å kle seg godt så er det jo bare å gå en liten tur ut, men jeg veit ikke om jeg orker enda.

        Ønsker deg en kjempefin mandag.

        Klem fra meg til deg.

    2. God formiddag.
      Siste dag av påsken. Og jammen går det fort.
      Jeg sitter her alene med kaffekoppen min. Mannen sover fortsatt for han er en av de som ikke får sove på natta. Så da sovner han når jeg står opp. 😅😂
      Men det er greit med litt alene tid også.

      1. Jeg er litt sen med å svare i da så jeg ønsker deg en riktig god kveld.

        Veit hvordan det er å sove dårlig, her har det blitt mindre av søvnproblemene men i natt så blåste det noe så inni hampen og da får jeg ikke sove.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hei, det er masse vind og skjitvær her også, påska bare forsvant i regn og vind, men nå er den snart over og kanskje vi får bedre vær også. Ha en fin dag. PS jeg skiver blog på Blogspot og min blogg heter Sytrollet, stikk innom da vel. stor klæm.

      1. Vi har hatt sol da men det siste døgnet har det blåst veldig. Jeg har vært innom bloggen din men det er lenge siden, skal titte innom senere.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Huff da nå er det vel på tide med våren, håper dere får bedre vær der oppe. Her nede var det mye vind, det har det vært i over ett døgn.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg