Da er det en ting å gjøre.

 

 

 

Ja etter at jeg er ferdig med dette innlegget så skal jeg sette meg stille å rolig i sofaen å kose meg meg litt små gått, ja tenke dere til jeg skal kose meg i stillheten rundt meg det tok lang tid før det ble helt stille her i bygget. Er utrolig slitsomt at folk ikke kan ta noe som helst hensyn, nå får det være nok om den saken.

 

Og så til små godt i en pose i postkassen min jeg har ingen anelse hvor det kommer fra men det var veldig godt, så det er faktisk noen som har lagt det der jeg veit ikke hvem men det var veldig hyggelig gjort da. Var en tur oppe hos venninnen min i dag så hun fikk handlet litt, før jeg gikk i butikken så koste vi oss med kaffe å kvikklunch kake som hun hadde bakt den var utrolig god fikk også med meg fire store stykker med meg hjem. Det har jeg kost meg med til dessert etter middag, har også igjen av den til i morgen som jeg har tenkt å kose meg med til formiddagskaffen i morgen.

 

Først nå har jeg tørket og fått varmen etter å ha måttet sitte ute og vente på at naboen skulle roe seg ned litt, måtte jo si fra til styret at de bråket noe så inn i hampen under meg at det ikke gikk an å være hjemme for andre å det tålte de vist ikke så godt men jeg prøvde jo å få kontakt med dem ved å banke på døra deres og å ringe på til ingen nytte.

 

Så da var jo det den eneste måten å gjøre det på.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg