Da er det blitt kveld.

 

Dette bildet ble tatt i fjor, nå er det blitt føl igjen.

 

 

I dag så var jeg og hilste på et nytt føl i stallen, det var en helt nydelig skapning ja helt skjønn var den. Nytt liv i stallen og nye blader på trærne da kan man vel si at det er våren som har kommet, det er så deilig at det er fint vær og det har begynt å bli grønt i gresset.

 

Nå gleder jeg meg til påskeferien for da blir det stille og rolig rundt i denne oppgangen for den naboen som bråker skal på påsketur til Sverige med sin mor og far så da blir det rolig og fredelig om morgenen en ukes tid, det skal bli deilig med ro om morgenen for da får jeg våknet rolig på morgenen og ikke med et brak på grunn av en nabo som tror hun er helt alene i oppgangen hensyn til andre det er noe hun ikke veit hva er.

 

Men nå skal jeg røpe noe jeg har sett på nyhetsfeeden min når det gjelder paradis hotell i kveld under parsermonien, blir jo ikke så spennende i dag for det er han Simen som må pakke kofferten. Godt at slangen i paradis blir den som må reise hjem, nå er det nok noen som mener at jeg må tenke på at dette er et spill jeg er da ikke dum det veit jeg veldig godt om men han er en sånn en som løper i mellom de alliansene som er der inne for å så gå til han der Mario som er den store gruppens sjef tror han.

 

Skal også se på Sophie Elises verden for jeg beundrer den unge dama der, hun har fått utrettet mye med det hun gjør. Hun er ei ung dame som er utrolig flink i det hun gjør, og når hun skriver om det hun brenner for så går hun grundig til verks og det syns at det er noe hun brenner for.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg