Brr en kald morgen.

 

 

Ja i dag så har jeg lest de bloggene jeg pleier og ikke så mye mer enn det, jo jeg har jo fått i meg frokost da og noen kopper kaffe og kost med da etter en god natts søvn noe jeg var i tvil i går kveld om jeg skulle få men det gikk kjempe fint det.

 

Så gikk vi en morgentur og det ble en kald opplevelse for lille Elvis gutten så han valgte og gå en kort runde som var helt greit for meg, det var -13 kalde grader så det var godt han valgte den korte turen for jeg har feber og vond hals. Men en vond hals og feber stopper ikke meg og det kan det ikke for Elvis må ut uansett om jeg er syk eller ikke, har ingen andre som kan gå ut med han så her er det bare å karre seg ut for det er jo ikke hans feil at jeg er syk men brr det var utrolig kaldt for meg også men det var godt å komme seg ut en tur.

 

Nå skal jeg legge meg på sofaen og kose meg med håndball og julefilmer, kanskje sove litt også for det er vist noe jeg trenger kjenner jeg er allerede helt tom for energi og krefter men sånn er det vel for alle noen dager.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg