Boka er kjempe bra.

 

 

 

 

Nå har jeg lest boka til kokkejævel og jeg syntes det var en bok som kan anbefales å lese, dette er en gutt som ikke hadde det så greit i barneårene. Mobbing var med i bilde å da blir jeg forbanna for det er noe jeg hater, syntes starten av boka var fint og kunstnerisk skrevet. Jeg syntes faktisk det var både en sår men også fin bok, jeg gråt med han mang en tåre når jeg leste den lo også for noe var faktisk litt morsomt å lese også.

 

Det er mye vondt i den mannens liv, men også mye fint i alt det vonde han er flink til å ordlegge seg. Den får terningkast 6 av meg.

 

Og de oppskriftene har jeg prøvd, og det var nydelig mat er jo ikke like flink som han er men det ble til og med godt når jeg lagde det. Er faktisk veldig glad i reinkjøtt men her i byen får en bare tak i reinskav, den samiske lapskausen som jeg kaller den for jeg husker ikke det opprinelige navnet på den retten husker bare at det starter på B.

 

Pizzaen ble også god når jeg lagde den jeg er ikke så flink med å følge oppskrifter, tar mye på slump men det ble veldig godt.

 

Jeg vil anbefale dere å kjøpe boken og lese den så får dere danne dere ett bilde av den selv, dette er jo min mening og jeg kan jo ikke vite hva dere mener.

 

Takk for dere stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
      1. Ja den var kjempe fin både på godt og vondt, han har opplev mye på godt og vondt også. Fin blir den i hylla mi og skal brukes flittig når det gjelder mat.

        God morgen ønskes deg og en kjempe fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Høres ut til å være en veldig fin bok. Det er litt ekstra kjekt at det er med både en handling og oppskrifter.
      Mobbing opplevde jeg selv også, både som barn og ung voksen. Så vet alt om det. Og det blir gripende når man skal lese om andres vonde opplevelser. Godt det er humor i boken også, da får man jo absolutt alt en kan ønske seg i en bok 🙂
      Tusen takk for boktipset. Jeg har tenkt å ønske meg den til jul fra mine kjære 🙂
      Fine dagen til deg ♥ Klem ♥

      1. Ja jeg har også opplevd mye mobbing som barn og ungdom, ja den har både handling og oppskrifter. Den får jeg håpe du får til jul av dine kjære.

        Ønsker deg også en virkelig fin og god dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Go dag.
      Veldig bra bok,leste den samme dagen æ fikk den. Forstår at du blir trist og får minner når du selv har opplevd mye. Kanskje ikke lurt å lese triste ting om kvelden. Heller se noe artig på tv.
      Fine oppskrifter.
      Håper du får deg tur ut i dag .Hjelper å komme seg ut.
      Du får ha en fin dag.

      1. Jeg har opplevd mobbing selv, jeg viste ikke at jeg skulle reagere slik. Da jeg leste den for andre gang så gikk det greit.

        Jeg ser alltid morsomt på tv før jeg legger meg, men i natt så hjalp ikke det fikk bare ikke sove det var ingen bønn.

        Jeg skal ut om en stund må bare spise først, ja det hjelper å komme seg ut på tur.

        Ønsker deg en riktig fin dag.

      1. Ja det var det den heter jeg husket ikke navnet Bidos jeg syntes den er veldig god.

        Boka er kjempe fin og en god bok.

        Ønsker deg også en kjempe fin dag.

    3. Helt enig med deg når det gjelder boka. Den vil jeg absolutt anbefale.
      Ellers er det koselig å lese dine daglige betraktninger.
      Det var Kokkejævel som fikk meg i gang.
      Ønsker deg en fin dag.

      1. Takk for at du syntes bloggen min er koselig, ja boka er å anbefale.

        Ja kokkejævel er en koselig mann, jeg har lest bloggen hans lenge må ha han med hver dag.

        Ønsker deg også en kjempe fin dag.

    4. Boken til Kokken er veldig bra. Både lo og gråt en skvett jeg med. Oppskriftene er fine, og jeg har ikke kommet så langt til å prøve her hjemme. Er bare ikke så veldig glad i reinsdyrkjøtt. Men annet kjøtt går sikkert også an å bruke.

      Dumt at du ikke fikk sove sist natt, men nå til natten får du nok sove tenker jeg.

      Klem til deg i fra nord.

      1. Ja en kan vel bruke annet kjøtt, jeg måtte det i dag hadde ikke noe annet en kjøttdeig å da måtte jeg det på pizzaen.

        Ja jeg håper jeg får sove til natten ellers så blir jeg helt tullete.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg