Ble sliten etter en lang tur.

 

 

 

Skulle ha skrevet før i dag men det glemte jeg når jeg var ute på langtur, men jeg skulle ta det igjen når jeg kom hjem men etter middagen så sovnet jeg på sofaen. Så ble det litt vanskelig å skrive når en ligger å sover, nå skal jeg i allefall skrive litt nå. Håper ingen har savnet meg altfor mye, får komme sterkere tilbake i morgen.

 

Har jo vært å handlet litt i dag til morgenen, fikk kjøpt inn det jeg trenger fram til helgen. Har ikke så mye å skrive om så jeg avslutter her.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Håper du fikk sove i natt. Jeg slokna som et lys, og sov helt til 08. Dagen ser lovende ut, blå himmel og måtte det vare. Været kan vi ikke råde over.
      Skal nå sjekke hva jeg trenger på butikken og skrive handleliste til mannen. Han får nok litt venting der, og det er vanlig selv om man har fått time.

      Ha en fin tirsdag og i kveld får vi se hvem som blir storbonde. Han Espen kommer nok inn til Farmen. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg sovna før jeg traff puta i går kveld, mye frisk luft gjør underverker når det gjelder søvn. Var en kjempefin dag værmessig og mye annet.

        Nå er bilen deres ferdig og mannen kommet hjem med varene for lengst får en tro, ja det pleier alltid å bli mye venting med eller uten time. Ønsker deg en kjempefin kveld, ja nå i kveld så er det valg av ny storbonde. Tenk om det er Svein som kommer inn da det hadde blitt en fest.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er lov det, vet du, å bli trøtt etter en lang tur i frisk luft. Og man har rett til å ta vare på seg selv når man trenger det.

      Jeg surra oppe til langt på natt. Av en eller annen merkelig grunn så mister jeg nattesøvnen når det er kaldt i været. Godt jeg er enslig, så går det ikke utover noen. 😊
      Har ikke fått gjort det skapte grann i dag, men slik blir det noen ganger.
      Må du ha en god kveld!

      1. Ja det må det være etter mye frisk luft, og jeg slukna før jeg traff pute i går kveld da jeg gikk la meg i går kveld. Jeg har heller ikke noe problem med at jeg forstyrrer noen hvis jeg ikke får sove, er jo alene jeg også.
        Jeg har fått gjort mye i dag, fikk gått meg en tur som var lengre enn i går en tur uten mål og mening er de som er best.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt får håpe du får sove i natt da for å gå for mange dager uten søvn er ikke bra.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg