Ble rett og slett forbanna.

 

 

 

 

I dag formiddag så kom jeg over en blogg som rett og slett gjorde meg forbanna, den som sitter bak den bloggen er helt og holden opphengt i hva andre bloggere gjør og ikke gjør skulle tru at den personen er skvær galen.

 

Grunnen til at jeg kom over den bloggeren var at den personen hadde kommentert et av mine innlegg som jeg hadde skrevet på fredagen, denne personen er også medlem på kvinneguiden/ rampelyset som denne personen er så opphengt i Caroline Berg Eriksen og Anne- Brith Davidsen og hun slenger ut innlegg på innlegg på bloggen sin om disse to. Denne personen er jo helt besatt på å kunne henge ut disse to, skulle ønske at hun ikke har noen som gidder å lese bloggen til denne personen.

 

Eieren av denne bloggen sier selv at det er en dokumentasjons blogg, jeg mener at det er en uthengings blogg og ikke noe annet.

 

Skal man godta kommentarer fra slike totalt forstyrra mennesker som denne bloggeren, jeg mener nei jeg legger dem rett i spam bøtta.

 

For denne personen tåler ikke at andre liker de bloggene hun har lagt sin hat på, og slenger da med leppa eller skal man si tastaturet.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Av og til blir også jeg nysgjerrig. Fant kommentaren du sikter til, og dermed den såkalte bloggen. Jeg lurer på om jeg har sett den bloggen før en gang, men er ikke sikker. Skjønner uansett ikke poenget med den, enten den er ment som dokumentasjon eller hetsing.
      Internett var bedre for tyve år siden, før alt og alle var på nett..hehe. Fatter ikke at så mange har så kjedelig liv at de må sitte og bare lete etter feil hos andre.

      De må jo mene de selv er ekstremt perfekte mennesker? Ikke en eneste feil på dem?
      Det er nesten latterlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg