Ble ingen handel på meg i dag.

 

 

 

Nå er det sikkert noen som lurer på hvorfor det ikke ble noen uke handling på meg i dag, jo saken er den at jeg har enda ikke fått inn de pengene jeg skulle i dag. Sånn er det bare noen ganger får håpe de kommer i morgen, gjør de ikke det innen klokken 12.00 i morgen så går jeg til NAV så jeg får pratet med noen som kan få satt dem over til meg for dette går ikke.

 

Men sånn ble det, kan jo bare være en enkel feil, den må de bare rette opp får ikke ringt dem en gang så er jo bare å gå opp.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. helt utrolig at det er så sløvt, og du som mangla så mye,håper de kommer i dag,du må jo ha mat,🤗

    2. Håper virkelig at pengene dine kommer inn i dag, de skal du jo ha. Fikk pensjonen min i går. Prøvde å gå inn på NAV sine sider, men det gikk ikke. BankID fungerte ikke. Var problem med den. Kom heller ikke inn på mobilbank, men kom inn via nettbank. Dette var i går.
      Var så varmt i går at jeg klarte ikke å sitte litt i sola. Varmt nå også. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var det som var problemet bank id nav må jo logge seg inn for å få overført penger til meg via banken.

        Vi har hatt 2 dager med litt regn nå var da deilig men det er fortsatt varmt ute.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg