Ble en veldig fin dag.

 

 

 

Ja det ble sol og fint i dag også men det ble faktisk litt for varmt til min smak, men da var det godt å kunne gå ned til ett øde sted å bade langs NummedalsLågen fant dette stedet for ett par år siden. Sier ikke nøyaktig hvor for da får en ikke ha denne lille perlen for seg selv lenger, men det er ikke langt fra byen mer sier jeg ikke.

 

Så har jeg vært hos venninnen min og skravla og drakk en del kaffe, var også oppe å handlet for henne fant også endel som var på 50% grunnet datostemplingen. Fikk også med meg noe pen tøy som jeg skal bruke på konfirmasjonen til min sønn, får bare håpe at det blir noe av det nå som smitte tallene stiger vi har jo fått to nye smittede på to dager er jo ikke mye men nå begynner jo helsemyndighetene og regjeringen å snakke om å stramme inn igjen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Så kjekt at du har hatt en fin dag 🙂 det er viktig å legge merke til hva som er bra med en dag, mer enn hva som er dårlig med den

    2. Så deilig å ha et hemmelig lite badested for seg selv! Skjønner godt du ikke vil fortelle hvor det er.

      Det er mange som er bekymret over de stigende smittetallene. Det var jo forventet med noe stigning, da samfunnet ble åpnet igjen. Men det som virkelig skremmer meg er hvor mange som tror alt er normalt, og som gir fullstendig blaffen i påbudene fra regjering og helsemyndigheter, både med avstand og beskyttelse.
      Smittestigningen gir dessverre konsekvenser for mange, blant annet for konfirmanter. Får håpe det ordner seg for dere.

      1. Ja for der kan jeg være alene og slippe å tenke på smittefare når en er der alene. Ja det skremmer meg virkelig å se at folk ikke tenker seg om, i dag så skulle jeg innom en butikk og ville sprite hendene før jeg gikk inn men det var ikke sprit i den flasken som sto ved inngangen det var rent vann. Så jeg gikk ut av den butikken og skal ikke gå dit noe mer, så i dag så mistet de ikke bare en kunde men ti for de som var der fikk jo ikke spritet hendene sine så vi gikk alle sammen.

        Ja jeg håper det ordner seg med konfirmasjonen.

    3. Hvor bra med et eget badested! Skjønner godt at du ikke vil si det. Kos deg når du er der. Veldig dårlig at det er vann de setter fram i butikken. Jeg har ei lita flaske med i håndveska og i bilen, men hittil har butikkene hatt Antibac lett tilgjengelig. Men ser at det er mange som slurver.

      Fant du deg klær til konfirmasjonen? Jeg fant rimelige t-skjorter og en flott bluse i sluttfasen av sommersalget. Nå skal jeg til fristedet campingvogna og ønsker deg en fin helg!

      1. Ja det er veldig godt å ha det lille fristedet mitt, for der får en bade i fred godt at du fant det du trenger på salg i går. Ja jeg fant klær til konfirmasjonen i går så da er jeg ferdig med det, alt som er gjort er jo gjort trenger ikke å tenke mer på det.

        Det er utrolig mange som har begynt å slurve med det å ha håndsprit tilgjengelig, så jeg har nå kjøpt selv som jeg har i veska mi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg